Organiczne SEO, czyli skuteczne i bezpieczne

pozycjonowanie stron.

S Sami – podobnie jak nasi Klienci doskonale wiemy, jakie znaczenie ma dobra widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania Google i nikogo nie trzeba przekonywać, że to potrzebny i ważny element skutecznego marketingu zintegrowanego w sieci.

Prawie 97% polskich internautów szuka informacji w wyszukiwarce Google.pl.

Źródło i aktualne dane

E Elementarną częścią tej grupy są także i Twoi potencjalni Klienci, a dane ilościowe mówią same za siebie. Gdy jeszcze dodamy do tego fakt, iż prawie 92% użytkowników woli przedefiniować swoje zapytanie do wyszukiwarki, niż przejść na 2 widzialną stronę wyników wyszukiwania, szybko zorientujemy się, jak olbrzymi potencjał ukryty jest w dobrym, trwałym w rezultatach SEO.

Od kiedy istnieje wyszukiwarka i jej algorytm, osoby zeń korzystające starają się znaleźć skuteczny i możliwie najszybszy sposób na to, by zdobyć górne partie organicznych wyników wyszukiwania.

Pozycjonowanie SEO nie jest wiedzą, której uczą na studiach. Większość doświadczenia zdobywana jest empirycznie, a wszelkie podręczniki drukowane o SEO, w momencie gdy trafiają na półki księgarni – zazwyczaj już są nieaktualne.

 

Algorytm Google zmienia się od 500 do 700 razy w ciągu roku.

 

O Oczywistym jest, że dostosowanie się do jego aktualnych wymagań, stosowanie wyłącznie sprawdzonych i bezpiecznych dla domeny Klienta rozwiązań jest strategicznie ważne. Determinuje szybkość pojawienia się i trwałość efektów.

Prawdopodobnie nie jesteśmy jedyną firmą na rynku, która wie jak to osiągnąć – ale jeśli liczy się dla Ciebie najwyższa jakość, rzetelność i indywidualne, nieszablonowe podejście – sprawdź naszą ofertę SEO i zobacz jak możemy pomóc Twojemu biznesowi, aby stał się lepiej widoczny w sieci.

Pozycjonowanie stron SEO – odpowiednio realizowane i prowadzone na wysokim poziomie – to w wielu branżach statystycznie najtańszy i najstabilniejszy kanał pozyskiwania nowych użytkowników i klientów z wyszukiwarki Google.

Co się składa na nasze pozycjonowanie SEO?

Wstępny audut techniczny SEO

Prawidłowa diagnoza i rozpoznanie problemów technicznych audytowanego serwisu to podstawa dalszego planowania działań optymalizacyjnych i wyrównania do aktualnych wymogów jakościowych wyszukiwarki.

Dowiedz się więcej o audytach SEO.

Social Media i Google Maps

Aby zwiększać ruch i zaangażowanie użytkowników, nie może zabraknąć tego jakże ważnego składnika, jakim są media społecznościowe i obecność na mapach, czyli w Google Moja Firma. Marka aktywna w tych kanałach ma przewagę.

A te cechują się zawsze dobrą konwersją!

Optymalizacja i copywriting SEO

Większość stron www posiada pewne niedoskonałości techniczne, które utrudniają robotom wyszukiwarki indeksację. Podobnie jest z treściami pisanymi – muszą być przyjazne nie tylko dla użytkownika.

Więcej o optymalizacji stron SEO.

Content Marketing

Czyli marketing treści – niezmiernie ważny element budowy wizerunku w sieci a także kierowania do witryny wyłącznie ze sprawdzonych i wartościowych źródeł, na których publikowane są jakościowe artykuły i wpisy.

Content Marketing jest elementem naszego SEO.

Jakościowy linkbuilding

Profil linkowy Twojej domeny to spora część jej wartości w oczach algorytmu Google. Żeby jednak został doceniony, musi być naturalny, zdywersyfikowany i tematyczny. Znamy się na tym i gwarantujemy bezpieczeństwo!

Linkbuilding jest integralnym elementem SEO.

Analityka i Raportowanie

Analiza skuteczności działań, monitoring ruchu i widoczności Twoich kluczowych fraz w SERP oraz klarowne i rozbudowane raporty wykonania usługi to podstawa w prowadzeniu skutecznych działań pozycjonowania SEO.

Dostarczamy szczegółowe, cykliczne raporty.

Potrzebujesz więcej ruchu organicznego!

Marketing zintegrowany jest zbiorem wszelkich znanych człowiekowi do tej pory działań reklamowych, które prowadzi się w internecie. Wszystkie one dążą do zwiększenia ruchu na stronach docelowych, promocji danej firmy czy produktu oraz budowania pozytywnego wizerunku marki. Marketing zintegrowany wykorzystuje wszystkie dostępne kanały komunikacji oraz narzędzia, zwiększając siłę przekazywanego komunikatu.

 

 

Pozycjonowanie - SEO

 

 

Marketing zintegrowany – pozycjonowanie przyjazne Google

 

Pod pojęciem marketingu zintegrowanego, (ang. Inbound Marketing) mieści się zbiór działań reklamowych łączących różne obszary oddziaływania w internecie. Poznaj ich nieograniczony potencjał!

 

Content marketing, czyli marketing treści. Jest to strategia oparta na przydatnych i wartościowych informacjach przekazywanych konsumentowi w sieci poprzez pisanie tematycznych artykułów i publikowanie ich na wartościowych i tematycznie powiązanych domenach. To rodzaj jednostronnej aktywności; nadawca przekazuje komunikat w nadziei, że zainteresuje on odbiorcę, budując w ten sposób długotrwałe relacje pomiędzy firmą a odbiorcami przekazu. Jest to także skuteczna forma bezpiecznego linkbuildingu – tak ważnego w procesie pozycjonowania SEO.

 

Blogging – to kanał komunikacji służący do pozyskiwania odbiorców, wykorzystywany już przez większość firm. Najczęściej przekazuje treści poradnikowe dotyczące wykorzystania produktów/usług danej firmy i pozwala na pozycjonowanie na dodatkowe frazy kluczowe, co pozwala zdobywać nowych odbiorców. W ramach naszej usługi pozycjonowania poprowadzimy Twojego bloga lub poradnik!

 

Social media – większość strategii marketingowych traktuje już social media jako podstawowy kanał komunikowania się ze swoimi odbiorcami. W ten sposób buduje długotrwałe relacje z odbiorcami i pozyskuje wciąż nowych. Najczęściej wykorzystywane to Facebook, Google Moja Firma, LinkedIn, Instagram, Pinterest oraz YouTube.

 

Marketing szeptany – polega na umieszczaniu na forach internetowych wpisów zarówno neutralnych jak i polecających dane produkty i podlinkowanych do konkretnej oferty. Warunkiem jest tematyka pasująca tematycznie do danego produktu.Wartościowy i zdywersyfikowany linkbuilding w SEO powinien zawierać chociażby śladowe ilości tego typu działań.

 

Analityka internetowa, czyli gromadzenie danych o użytkownikach lub czytelnikach danego serwisu. Zebrane informacje stają się bazą pod budowę i planowanie oferty skierowanej do określonej już grupy odbiorców. Analiza danych w procesie pozycjonowania domeny i marki to bardzo istotny element zwiększający konwersję, a więc i przychody!

Jak się rozliczamy?

Pracujemy wyłącznie w modelu abonamentowym, gdzie każda oferta przygotowywana jest indywidualnie pod klienta, na podstawie wcześniejszej analizy serwisu, konkurencji, trudności fraz oraz infrastruktury, którą dysponuje klient. Każde zadanie przez nas wykonywane jest szczegółowo raportowane, a usługa opiera się na transparentnym koszyku produktów, dopasowanych do budżetu i oczekiwań.

Co z frazami?

Zaczynamy od szczegółowego keyword reaserch’u, czyli wspólnie wybieramy listę fraz kluczowych, na które Twoja domena będzie aspirować w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Liczba fraz jest w zasadzie nieograniczona i nie ma wpływu na wysokość opłaty abonamentowej. Nie promujemy pojedynczych fraz – pozycjonujemy całą domenę i zwiększamy widoczność całego serwisu.

Gwarancja jakości usług SEO

Dobre SEO z Gwarancją…

…ponieważ znamy rynek i wiemy jakie niebezpieczeństwa czyhają na strony www i domeny w sieci.

Zdajemy sobie sprawę, że powierzając nam swoją stronę www i domenę do obsługi, powierzasz nam także swój wizerunek, markę i renomę. Dlatego w Marketing Mind masz pełną gwarancję odpowiedzialności za działania i bezpieczeństwa tego, co jest tak istotne dla Twojej firmy – a także że każda zainwestowana złotówka będzie pracowała na trwałe i systematycznie rosnące efekty: ruch i Twoją widoczność.

"SEO: help ever, hurt never."

Zacznij od profesjonalnego SEO audytu!

Sprawdź, czy Twoja witryna nie traci na starcie w Google.

SEO audyt

Albo od razu skontaktuj się z nami!

Zadaj nam niezobowiązujące zapytanie, korzystając z formularza.

Kontakt