• Dlaczego warto pozycjonować stronę w Google?

    Poprawienie pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach to cel większości ich właścicieli. Algorytm Google ma jednak swoje tajemnice, a na dodatek ulega częstym modyfikacjom. Powoduje to potrzebę ciągłych aktualizacji metod pozycjonowania i bycie na bieżąco ze wszystkimi aktualnymi wymogami wyszukiwarki. Właściciel witryny może czasami samodzielnie poprawić jej pozycje, ale na dłuższą metę konieczne są wiedza i […]

    Read More

  • Czy content marketing wciąż jest skuteczną formą promocji?

      Proces tworzenia i rozpowszechniania cennych informacji w celu wzmocnienia i rozpowszechniania marki nie jest niczym nowym. Wiele firm, w tym głównie producenci żywności, zapoczątkowali tę formę marketingu już na początku XX wieku, udostępniając klientom darmowe przepisy kulinarne na opakowaniach swoich produktów. Ewolucja content marketingu W XXI wieku content marketing ewoluował do punktu, w którym producenci mogą bardzo łatwo rozpowszechniać treści […]

    Read More

  • Jak długo trzeba czekać na wyniki kampanii SEO?

    Jednym z najczęstszych pytań, jakie słyszymy od nowych klientów jest “Ile czasu zajmie nam zobaczenie wyników z SEO?” Podobnie jak wiele pytań związanych z marketingiem cyfrowym, nie ma jednej uniwersalnej odpowiedzi na to pytanie. Ilość czasu potrzebna do uzyskania wyników z SEO zależy od wielu czynników. od punktu, od którego zaczynasz, od rynku, na który […]

    Read More

  • Co to jest marketing zintegrowany?

    Marketing zintegrowany jest odpowiedzią na rosnące i różnorodne preferencje społeczne. Tradycyjne działania marketingowe zostały skompilowane do zespołu komunikatów i czynności. Najlepsze i najskuteczniejsze efekty przynosi połączenie działań z zakresu komunikacji i reklamy w ineternecie.

    Read More