fbpx

Kompleksowy, rozbudowany i profesjonalny audyt SEO każdego serwisu internetowego

Profesjonalny audyt SEO serwisu internetowego to tym większa przyjemność i wyzwanie, im większy i bardziej rozbudowany serwis mamy okazję badać.
W tej dziedzinie posiadamy duże doświadczenie.

Planowanie działań w obszarze marketingu zintegrowanego w sieci, bez wcześniejszego drobiazgowego sprawdzenia stanu technicznego, słabych i mocnych stron serwisu www, to bardzo często nieefektywnie wykorzystywany budżet i narażanie się na straty.

Nasz ręczny, indywidualny i nieszablonowy audyt seo to kompleksowe opracowanie zawierające od 40 do 60 stron tekstu, wykresów, porównań i tabel. Każdy audyt wieńczy także załącznik excel z kompletnym zrzutem struktury serwisu, gdzie wskazane są błędy oraz lista “to do”. Przeprowadzenie audytu SEO to pierwszy krok, który powinno się podjąć przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania naszej strony w Google.

Audyt SEO w naszym wykonaniu to sprawdzenie:

  • Parametrów domeny
  • Części technicznej – celem dostosowania strony do aktualnych standardów wyszukiwarki
  • Profilu linkowego
  • Obecności w sieci
  • Konkurencji w zestawieniu z 4-5 głównymi konkurentami w SERP
  • Ruchu, jego parametrów, przepływu i użytkowników
  • Innych, indywidualnie zdiagnozowanych
  • Stworzenie możliwie najbardziej rozbudowanej listy zaleceń, okraszonej print screenami, propozycjami i sugestiami zmian
Zamów audyt SEO

Zamów profesjonalny audyt SEO już dziś!

Audyt seo jest tal na prawdę zakończony, jeżeli wszystkie działania opisane w planie audytu zostały wykonane oraz zatwierdzony raport z audytu został wysłany do Klienta.

Jeśli jesteś ciekaw w jakim stanie technicznym jest obecnie Twoja witryna i chciałbyś poznać jej podstawowe braki, skontaktuj się z nami! Jeśli będziesz chciał poznać tylko najważniejsze fakty: optymalizować swój serwis czy robić go od nowa – pomożemy Ci chętnie, naturalnie bez opłaty.

Zostaw swój numer, oddzwonimy!

Powierz nam prowadzenie Twojego remarketingu i przekonaj się, co daje wiedza, doświadczenie i optymalizacja kampanii