Marketing i reklama wyszukiwarce, czyli SEM

S SEM, to skrót od Search Engine Marketing. To nic innego jak płatna reklama w wynikach wyszukiwania oraz na innych serwisach partnerskich Google. Jeśli chcesz, aby Twoje działania w obszarze marketingu zintegrowanego w sieci były kompletne, oprócz SEO, koniecznie zadbaj o natychmiastowe źródło wartościowego ruchu, którym są linki sponsorowane Google AdWords oraz o podnoszenie konwersji dzięki reklamie śledzącej – czyli remarketing.

Linki sponsorowane Google Adwords

Linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania, czyli popularny Google Adwords zna dziś każdy użytkownik wyszukiwarki. Bądź tam obecny natychmiast – zgarniaj ruch bez oczekiwania na efekt!

Więcej o Google AdWords

Remarketing i kampanie bannerowe

Reklama śledząca, czyli Remarketing Google to doskonały i sprawdzony sposób na podnoszenie konwersji oraz odzyskiwanie utraconych leadów. To także wzmocnienie świadomości Twojej marki!

Więcej o Remarketingu

„Wiem, że połowa mojej reklamy to wyrzucone pieniądze. Nie wiem tylko, która to połowa. „

Henry Ford

Optymalizacja kampanii Adwords

Optymalizacja kampanii to czysta oszczędność!

Jeśli nie wiesz, czy Twoja kampania AdWords nie jest dostatecznie zoptymalizowana lub zwyczajnie chciałbyś wydawać mniej – skontaktuj się z nami jeszcze dziś!
Pamiętaj, że jakość prowadzonych działań w SEM ma realne przełożenie na Twoje CPC i koszt kampanii!

Kontakt