fbpx

Co to jest marketing zintegrowany?

Opublikowano: 30 września 2016 w kategorii: Aktualności, Marketing zintegrowany w sieci, SEM, SEO
Co to jest marketing zintegrowany?

Czym jest marketing zintegrowany?

Marketing zintegrowany jest zbiorem szeroko pojętych działań reklamowych w sieci internet. Jest mieszanką skutecznych zabiegów marketingowych, które prowadzą do zwiększenia ruchu organicznego na stronę docelową oraz promocji marki, produktu lub usługi z wykorzystaniem wielu narzędzi i kanałów dotarcia.

Marketing zintegrowany jest także odpowiedzią na rosnące i różnorodne preferencje społeczne. Tradycyjne działania marketingowe zostały skompilowane do zespołu komunikatów i czynności. Najlepsze i najskuteczniejsze efekty przynosi połączenie działań z zakresu komunikacji i reklamy w Internecie. Odpowiednio zintegrowane działania pozwalają wykorzystać potencjał różnych kanałów, którymi można dotrzeć do konsumenta.

Czym jest marketing zintegrowany - infografika

Co to jest marketing zintegrowany w sieci – Infografika od MarketingMind.pl

 

Marketing zintegrowany = Inbound Marketing

Anglojęzyczna nazwa tego zbioru działań to Inbound Marketing. Dzięki prawidłowo dopasowanej strategii komunikat dotrze do odbiorcy w czytelnej i najbardziej efektywnej formie. Marketing zintegrowany w sieci polega na skoordynowaniu ze sobą działań, które mają spotęgować osiągany efekt. Dokładnie mowa tu o połączeniu ze sobą możliwości jakie dają strony www, Optymalizacja SEO, media społecznościowe, blogi, SEM (linki sponsorowane) czy e-mail marketing. Konsumenci szukają informacji o produktach w internecie, dlatego tak istotny jest Search Engine Marketing, dzięki któremu klienci odnajdą odpowiednią stronę i zainteresują się jej treścią. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach i wartościowy content musi zaciekawić klientów.

Marketing zintegrowany – wiele działań w jednym celu

Bardzo istotne dla marketingu zintegrowanego w sieci są Social Media, które przyciągają klientów i zdobywają ich zainteresowanie. Treści w mediach społecznościowych powinny zaciekawić odbiorców i przekazać im ważne i atrakcyjne treści. Marketing zintegrowany w sieci, dzięki synchronizacji kilku środków przekazu, zwiększa szanse na rozpropagowanie treści, co w efekcie pozwala osiągnąć lepszy efekt sprzedażowy. Taki rodzaj marketingu stara się otoczyć klienta z każdej strony i postawić go w centrum swoich działań.

Nasza firma wykonuje absolutnie wszystkie elementy składowe tego procesu. Chcesz dowiedzieć się więcej? Pisz śmiało.